+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Topic: gezocht : PaintShop Pro X4 gebruikers

Anno
    Gast

Standaard gezocht : PaintShop Pro X4 gebruikers

Sinds kort ben ik in het bezit van PaintShop Pro X4 Ultimate(van Corel). Ik heb vroeger wel met (ondermeer)Flash moeten stoeien maar dat is toch anders. Ik sta er ook best voor open om gaandeweg wat meer over de mogelijkheden van dit fotobewerkings program te gaan leren. Zonde om er helemaal niets mee te doen. Alle tips zijn derhalve welkom ! X3 gebruikers zullen ook al enorm kunnen helpen vermoed ik.
    Minpuntje was wel dat er een sticker op de doos zat waarop te lezen was dat er stapslessen van ShareArt bij zaten in de doos. Die stapslessen zitten helemaal niet in mijn doos. Ook geen link of code zodat je ze van het internet af kan halen. Een mail naar Corel hierover is inmiddels onderweg. Het program ziet er evenwel goed uit en in principe wil ik het houden.

Perspectiefcorrectie zit hier ook vast wel bij.
    grtz

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    15 februari 2009

Standaard Re: gezocht : PaintShop Pro X4 gebruikers

Ik kan je er niets over vertellen helaas maar wellicht een paar anderen wel ?
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

Klik op Paula Loonen's avatar
    Sinds
    4 april 2011

Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt. Heb wel PSPX3 op mijn pc staan, maar doe er haast niks mee.
    Toch zullen er toch wel mensen zijn die PSP gebruiken.
    Op internet zijn wel tutorials te vinden bijvoorbeeld: http://www.michelespaintshop.com/mp_tutorials_index.php

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Ik heb zowel XI als X3 op de pc staan, met beide doe ik bar weinig en ik ben ook niet meer van plan nieuwe PSP's aan te schaffen. Ik gebruik het proggie het meest voor de kaders-met-passepartout en soms voor werken met laagjes en that's it. Zonde van mijn centjes. Met elements 10 doe ik al veel meer. Daar heb ik ook de plugins in zitten.
    Van Paula heb je al een verwijzing gekregen, verder kan ik je ook niet helpen.

Team
    Goud
    Klik op ernst4863's avatar
    Sinds
    30 januari 2011

Op youtube vind je er ook wel het een en ander over:

http://www.youtube.com/results?searc...l531l1.2.1l4l0
    Gelukkig heb ik de foto van mijn leven nog niet gemaakt

Klik op ollie's avatar
    Sinds
    26 december 2011

Heb psp x4, bewerk er mijn foto's mee, programma heeft ongelooflijk veel mogelijkheden en allemaal heb ik ze nog niet onder de knie, maar als je vragen hebt, wil ik je best helpen zoveel ik kan (wellicht andersom ook).

Ik heb zelf x3 op mijn comp en ben er ook druk mee aan het stoeien. Ik ben ook helemaal nieuw in het bewerken wat dat betreft maar mocht je wat willen vragen mag altijd wie weet kan ik je helpen.

+ Reageer

Trefwoorden van dit topic

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten