+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Topic: Het Sony A77 gerucht

Goud Klik op Frank S's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    19 februari 2009

Standaard Het Sony A77 gerucht

Sony brengt een nieuwe camera op de markt die naar verluidt eind augustus in de winkels moet liggen. Het gerucht gaat om camera met een 24-megapixel sensor met HD video opname.

Wat bijzonder is aan deze camera is een transparante spiegel. Er is echter wel onbekend of deze camera wordt geleverd met een dubbele transparante lens en hybride zoeker waar Sony eerder over heeft gesproken.
    En natuurlijk hangt er een prijskaartje aan, men moet er wel 1.000 dollar voor over hebben en dat is in euro's ongeveer: 702,90.

Bron: Cameranet.
    Franz Le Haar en Beth Le Hem

Team
    Goud
    Klik op Gert's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    27 september 2010

Standaard Re: Het Sony A77 gerucht

Zal mij benieuwen! Die HD video meuk hoeft mij niet, wat moet ik ermee? De prijs valt mij mee. Ik denk dan toch dat het weer een relatief kleine camera betreft? Daar hou ik zelf niet van. .Ik had eerst de A330 en nu de A550 die een stuk groter is en ik veel lekkerder in de hand vind liggen. Een grote zware lens er aan hangen is dan ook een stuk prettiger. Die tranparante spiegel daar zijn ze lekker mee bezig intussen. Dat kan nog heel intressant worden. Als het zoveel pixels op een aps -c betreft dan ben ik wat wantrouwig. Ik meende dat de pixelraxce eindelijk was afgelopen en dat de ISO ook niet verder opgekrikt wordt.
    Dit onderschrift leest als een trein
    Groeten,
    Gert

+ Reageer

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten