+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Topic: Pixum

Nieuws Pixum

Ja ik ga even reclame maken voor deze nieuwe sponsor.
    Kreeg een gratis poster aangeboden naar keuze van Lurofoto.
    Nou daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt en via Pixum een foto op formaat laten afdrukken.
    Echt geweldig en dat zal ik niet gauw zeggen want ben best kritisch op een afdruk.
    Heb hun de gewilde foto aangeleverd en alle bewerkingen van hen uitgevinkt omdat ik de foto al bewerkt had en ik moet zeggen zo kreeg ik hem ook.

Dus sponsering zal zeker nut hebben, want ik kende dit bedrijf niet, maar ik zal er wel mijn eerst volgende afdruk weer laten maken

Admin Klik op LuRo's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    15 februari 2009

Standaard Re: Pixum

Pandora, dat is een leuk bericht om te lezen. Vind je het goed als wij jouw tekst doormailen naar Pixum?

Citaat Oorspronkelijk geschreven door LuRo Bekijk bericht
    Pandora, dat is een leuk bericht om te lezen. Vind je het goed als wij jouw tekst doormailen naar Pixum?
    Natuurlijk, is prima !

Het valt mij op dat deze topic niet naar boven komt als je inlogd op nieuwe forumberichten.

Goud Klik op yvonne's avatar
    Sinds
    18 december 2010

Ik heb inmiddels ook een poster van Pixum in mijn bezit via LURO. Hij is werkelijk prachtig geworden.
    Maar in tegenstelling tot Pandora ken ik het al jaren en laat al mijn fotoboeken bij PIXUM verwerken.
    Tot grote tevredenheid. En een service dat ze geven. Uniek.
    Dus ik ben heel blij dat LURO PIXUM als sponsor heeft. Kwaliteit gegarandeerd.
    gr yvonne

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

@Pandora, als je hem eenmaal gelezen hebt komt hij ook niet naar boven. Als je het Forum in zijn algemeenheid opent zie je links in de sidebar de 5 meest recent gestartte topics.

+ Reageer

Trefwoorden van dit topic

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten