+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Topic: Internet Explorer 9 problemen

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    15 februari 2009

Standaard Internet Explorer 9 problemen

We zijn er sinds kort achter gekomen dat gebruikers die Internet Explorer 9 gebruiken een aantal sites niet goed kunnen laten zien en andere problemen ondervinden zoals het uploaden van foto's op LuRoFoto bijvoorbeeld.

Een groot aantal sites op het www zijn nog niet geschikt gemaakt om met IE9 te kunnen werken. Een grove tekortkoming van Microsoft m.b.t. de versie IE dus want die hadden moeten zorgen dat de compatibiliteit gewaarborgd zou moeten zijn.
    Een probleem voor Vista en Windows 7 gebruikers die nu moeten teruggrijpen naar IE8 of verscheidene sites met een andere browser moeten bekijken.

Heb je problemen tijdens het het verblijf op o.a. LuRoFoto kijk dan of je met een andere browser dezelfde problemen ondervindt.
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

Goud Klik op yvonne's avatar
    Sinds
    18 december 2010

Standaard Re: Internet Explorer 9 problemen

hallo, ik heb ook een probleem met internet explorer 9, omdat ik vakantie heb heb ik gedacht ik download op mijn gemak eens een nieuwe versie, Helaas heb ik nu een groot probleem. Ik kan de LUROsite wel openen maar als ik naar een andere pagina wil wordt internet afgesloten. Ik doe dit nu op een extra laptopje die we gelukkig ook mee hadden dus ik kan jullie wel volgen en zo maar doe dat liever op mijn eigen veel grotere laptop.
    Ik begrijp dat er meer mensen zijn (geweest) met dit probleem . weet jij hoe dit opgelost kan worden. We hebben al geprobeerd het systeem terug te zetten naar een eerdere datum maar dit lukt ons niet. Ik krijg mijn oude versie niet terug. Ik heb geprobeerd via internet contact te maken met een windows helpdesk maar ook daar wordt ik er uit gegooid zodra ik naar een andere pagina ga.
    Kijken met een andere browser kan misschien ook maar welke is geschikt en hoe en waar is dit in te stellen?
    Ik hoop dat jij of iemand anders die dit leest mij kan helpen. Ik ben nog 3 wkn met vakantie en dat al die tijd zonder LURO? ik weet het niet hoor......

gr yvonne

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Firefox bv of Googlechrome download
    Ik zou er gelijk een snelkoppeling van op je buroblad maken om direkt te kunnen benaderen.
    IE9 is een update dus als je in de software IE9 verwijderd wordt IE 8 geactiveerd want die zit in het systeem

Edit: reactie aangepast
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

Goud Klik op yvonne's avatar
    Sinds
    18 december 2010

Heel bedankt!! Het werkt weer. Update is nu verwijderd en IE 8 kwam weer tevoorschijn. gr yvonne

Goud Klik op Frank S's avatar
    Sinds
    19 februari 2009

Als je Windows 7 niet hebt moet je van IE9 afblijven is mij vertelt door een computertechneut.
    Franz Le Haar en Beth Le Hem

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Klopt Frank, maar niet iedereen weet dat...

+ Reageer

Trefwoorden van dit topic

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten