+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Topic: foto in wachtrij

Goud Klik op yvonne's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    18 december 2010

Standaard foto in wachtrij

ik heb een vraag. ik heb geprobeerd een foto bij de weekfoto's te plaatsen. Helaas was die te groot en werd niet geplaatst.
    Nadat ik hem kleiner heb gemaakt blijft de 1e te grote foto in de wachtrij staan en die krijg ik er niet uit zodat ik de nieuwe foto niet kan versturen.
    Wie helpt mij

yvon

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Standaard Re: foto in wachtrij

Het vinkje in het hokje naast de foto die er nog staat uitzetten en daarna je upload (die er niet meer is) bevestigen, dan is hij weg. Als je in UPLOAD FOTO bent, klik je op het cijfer dat staat bij de foto in de wacht. Je kunt het ook nog eens hier nalezen: http://www.lurofoto.eu/forum/faq.php...#faq_wachtfoto
    Als het niet mocht lukken kun je het beste even een mailtje naar het beheer sturen, zij hebben meer bevoegdheid en kunnen dan beter helpen. Succes!
    O ja, in de weekfoto's kunnen gebruikers geen foto uploaden maar ik denk dat je de maandopdracht bedoelt?

Sinds
    18 december 2010

bedankt voor je snelle reactie, maar .... wanneer ben je gebruiker? Ik heb vorige week ook een foto geplaatst in weekfoto's. Die met die takken die in de weg zaten. Dat was toch dezelfde rubriek??
    IK kan het mishebben hoor, ik doe pas heel kort mee.

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Iedereen die geregistreerd is, is gebruiker.
    Lu bedoelt dat bv de spotlight van de week een weekfoto is waar niet in geupload kan worden door gebruikers maar alleen door het beheer (als het goed is is die categorie ook niet zichtbaar in het keuzemenu als je een foto wilt uploaden)
    De maandopdracht kan gewoon in geupload worden en deze maand is dat "verval" dus ik vermoed dat je dat bedoelt ?.
    Je foto met de takken staat gewoon in de cat. landschap etc dacht ik

Is het nog gelukt met de wachtrij ?
    Laatst gewijzigd door Rophoto; 28 december 2010 om 19:36
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

Sinds
    18 december 2010

Ja hoor het is gelukt. Bedankt voor jullie hulp.

yvonne

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Ik wil dit topic toch weer even onder de aandacht brengen omdat het ondanks alle vermelde zaken in het uploadveld steeds weer voorkomt dat foto's in de wacht terecht komen.

Dit is altijd doordat er tijdens de upload iets niet goed gedaan wordt zoals een foto die te groot is bv of dat men tijdens het uploaden de procedure afbreekt.

Het is heel eenvoudig om dat te verhelpen zoals in dit topic is vermeld en de helpdesk is daar ook duidelijk in.

Komt men er niet uit laat het ons dan zo snel mogelijk weten zodat één van ons kan helpen het probleem op te lossen.....kleine moeite met grote positieve gevolgen.....
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

+ Reageer

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten