+ Reageer
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Topic: Lastige interface....!?

Standaard Lastige interface....!?

Dag mensen,
    Ik ben nieuw hier en de foto's die ik hier zie zien er mooi uit, maar ik vind de interface verschrikkelijk onhandig en traag. Ligt dit nu aan mij of zijn er meer mensen met dit probleem......

Ik wil bijvoorbeeld nu een foto toevoegen aan de maandopdracht, maar krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar...

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
om naar het profiel te gaan
    Sinds
    15 februari 2009

Standaard Re: Lastige interface....!?

Hallo Dennis. Je mag één foto per 24 uur uploaden. Je laatste foto heb je op 25-11 -2010 om 20:39 uur geplaatst. De 24 uur zijn dus nog niet om. Vanaf 20.39 vandaag kun je weer uploaden. Nog even geduld dus of je schaft een goudaccount aan, dan mag je maximaal 4 foto's per 24 uur uploaden. De site is niet supersnel maar ik ondervind geen hinder van enorme traagheid of zo. Je kunt intussen ook reacties plaatsen bij de foto's van de andere gebruikers. Zal gewaardeerd worden

Als je wilt weten hoe je het beste met de site kunt omgaan, doe je er goed aan de veelgestelde vragen te raadplegen. Bijna alles staat daarin omschreven.
    Laatst gewijzigd door Lucretia Borgia; 26 november 2010 om 12:56

Team
    Goud
    Klik op Gert's avatar
    Sinds
    27 september 2010

Citaat Oorspronkelijk geschreven door dennisl Bekijk bericht
    Dag mensen,
    Ik ben nieuw hier en de foto's die ik hier zie zien er mooi uit, maar ik vind de interface verschrikkelijk onhandig en traag. Ligt dit nu aan mij of zijn er meer mensen met dit probleem......
    Traag? Ik heb er geen last van. Er zijn ook sites die geen eigen upload mogelijkheid hebben. Dan moet je eerst via tinypic of imageshack je plaatje uploaden. De link kopieëren, onder je upload op het des betreffende forum zetten. De link moet meestal nog aangepast worden. Kortom: Ik ervaar het niet als lastig.

Team
    Goud
    Klik op Rophoto's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Er zit natuurlijk een verschil in het fenomeen interface en layout
    Het ligt er ook helemaal aan wat en hoe iemand de site laat zien en faktoren als eigen verbinding, snelheid eigen pc of laptop, browser, wel of niet toestaan cookies enz enz.
    De site bestaat uit twee samangevoegde softwarepaketten en die zijn aan de zware kant maar traag kan ik ook niet zeggen.
    Als je telkens opnieuw uit en inlogt kom je op de forumindex en tja dan moet je naar de gallery om foto's te zien e.d.
    Dat kan bv veel simpeler.....maak een snelkoppeling van bijvoorbeeld lurofoto galleryindex (home dus) of welk een pagina dan ook... en laat je inlog onthouden (dus niet daadwerkelijk uitloggen als je wilt stoppen, wil je sluiten dan het kruisje klikken )......als je dan de site opent via de snelkoppeling zit je binnen een aantal seconden op de galleryindex of wat dan ook ingesteld ....in de tussentijd is de rest van de site ook geladen en kan men naar hartelust klikken.
    Een foto uploaden duurt heel even maar ook dat gaat redelijk snel en niet langzamer dan gemiddeld uploaden (ook afhankelijk van eigen uploadsnelheid niet te vergeten)
    Cashgeheugen telkens wissen bij afsluiten van je browser bevorderd ook niet. Vanuit niets een willekeurige site openen duurt altijd wat langer.
    Sneller kan altijd maar dat hoeft dus niet specifiek aan een site te liggen.

Een snellere server zou ook mooi zijn en wie weet komt dat nog
    Laatst gewijzigd door Rophoto; 27 november 2010 om 01:24
    Eerlijk zijn is niet moeilijk....gewoon doen !

Nou ja, het ligt blijkbaar dus aan mij.... ik zal eens wat vaker langskomen misschien moet het gewoon wennen.

Team
    Goud
    Klik op Lucretia Borgia's avatar
    Sinds
    15 februari 2009

Citaat Oorspronkelijk geschreven door dennisl
    Nou ja, het ligt blijkbaar dus aan mij
    Dat zal ik niet meteen beweren. De één moet gewoon wat meer (en soms langer) wennen aan de software dan de ander. Ik vind je reactie wel sportief. Geef het in ieder geval een kans. Enne... kom maar op met je foto's en reacties!

+ Reageer

Trefwoorden van dit topic

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten