Ik gooi er even een poll/enquête tegenaan i.v.m. met het wel of niet kritisch (mogen) zijn in een reactie onder een geplaatste foto.
Er zijn een aantal mogelijkheden/antwoorden aangegeven maar dat mag ook zelf ingevuld worden natuurlijk.
Vooropgesteld is dan wel dat voor alle antwoorden geldt dat er een vorm van respect en/of omgangsnormen en waarden is als men een reactie onder een foto plaatst.
Reacties onder deze poll staan gewoon open dus als men wat wil toelichten of een andere mening wil ventileren dan kan dat dus.

Met citaat reageren
Daarnaast ben ik me er best wel van bewust dat het geschreven woord zonder intonatie en bodylanguage erg lastig is maar we moeten het er op het wereldwijde web wel mee doen. De LuRoDagen vanuit hier en de ledendagen die andere fora houden, bieden dan wel eens uitkomst; men leert elkaar iets beter kennen en daardoor ook in schrift beter te begrijpen. Toch ben ik best wel content met het feit dat op LuRo nog gewoon op een vriendelijke manier een eerlijke mening gegeven kan worden zonder dat daar allerlei wraakacties achteraan komen.

Favorieten/bladwijzers