PDA

Bekijk volledig Forum : foto's verwijderen

http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/nieuwe_pagina_1.htm

denberre
14 juli 2011, 13:59
als ik foto's wil verwijderen moet ik steeds eerst een categorie selecteren en zo het hele rijtje categorieen afgaan wil ik al mijn foto's hebben....waarom geen categorie maken...ALLE CATEGORIEEN...dan heb ik toch ineens al mijn foto's?...
gr ben:huh:

Lucretia Borgia
14 juli 2011, 16:59
Dit is één van de weinige sites waar je foto's per categorie (dus meerderen tegelijk) kunt verwijderen. op de meeste sites moet je je foto's per stuk weghalen (kan hier ook trouwens). De categorieën zijn ervoor omdat niet iedereen alles wil bekijken. Sommige mensen zijn bijvoorbeeld alleen geïnterresseerd in portretfotografie of landschap/natuur. Sommige fotosoorten mogen niet bewerkt worden of als loepfoto dienen( wedstrijd/opdracht/LuRodagen/feestdagen) die moeten dus zowiezo in een aparte categorie geplaatst worden. Verder is de categorie naakt afgeschermd voor mensen die niet ingelogd zijn en kunnen extra afgeschermd worden door ingelogde mensen.

Als alles op één hoop zou liggen, wordt het nogal rommelig/onoverzichtelijk en zijn vele andere mogelijkheden niet meer mogelijk.

denberre
15 juli 2011, 14:01
bedoel dat wanneer ik mijn foto's wil bekijken met de bedoeling te gaan selecteren...ik ze dan ook direckt allemaal zou willen zien om de desbetrefende foto's te kunnen deleten...begrijp heel goe dat er upload categorieen moeten zijn..het beste zou dus zijn dat wanneer ik de selectie...MIJN FOTO4S...selecteer ik dus daar ook kan deleten....zeg dit niet lucie om je te pesten of zo...maar om de site van nieuwe ideeen te voorzien...om te groeien en te helpen...samen beter worden zeg maar....op jou vraag verklaar je mij de oorlog of zo.....verkeerd van jou vind ik...heb het helemaal niet slecht voor met jullie...je hoefd je niet aangevallen te voelen....dit ben ik...word door iedereen eventueel bekeken...niet iedereen staat er bij stil dat er niet gereageerd mag worden onder zo'n foto....ook niet iedereen gaat eerst kijken onder welke cotegorie deze foto staat....t'is maar om iets aan te geven dat ik dit allemaal zeg...allee...beste groet...ik hou nog steeds van jou...haha...gr ben

Lucretia Borgia
15 juli 2011, 14:22
Er is niet 1 categorie om alle foto's in één keer weg te halen. Dat je per categorie kunt verwijderen is al heel wat, op de meeste sites moet je je foto's 1 voor 1 verwijderen. Softwarematig is er geen andere mogelijkheid. Misschien dat het nog apart kan ingebouwd worden vanuit 'mijn foto's' waar je al je foto's krijgt te zien. Volgens mij kan de admin wel alle foto's tegelijk weg halen maar dat durf ik nu niet met zekerheid te zeggen.
Voor een eerdere vraag van jou (forumberichten op de gallery) zijn we al in gesprek gegaan met iemand maar die is nu op vakantie, we wachten tot hij terug komt.

Ik voel me niet aangevallen hoor, was alleen benieuwd.

Jij stelt een vraag en ik geef antwoord, zo nodig met extra uitleg. Ik hou ook nog steeds van jou :)
Over alle regels van de site gesproken: Ze staan een ieder ter beschikking en de categorieën zijn op verschillende manieren te bereiken en te bekijken. Niemand is verplicht overal naar te kijken maar als ik of een andere moderator iemand dan erop wijs dat iets niet goed gaat, moet dat ook geaccepteerd worden. Wat wij denken doet dan verder niet terzake. We mogen als moderator best aangeven als iemand een misverstand heeft, behalve helpen is dat ook een taak van ons.

LuRo
15 juli 2011, 17:46
Als Admin hebben we de autorisatie om alle foto's van een gebruiker gelijktijdig te verwijderen maar dan ook alles dus niet één kan er dan blijven staan. Een berichtje naar het beheer via het contactformulier (zie onderaan elke pagina) is voldoende. Uitleg is niet nodig.

denberre
15 juli 2011, 17:54
wat bedoel je hier mee...ik wil niet van de site verdwijnen hoor...ik wil gewoon foto's die ik niet langer wens te zien op mijn portfolio verwijderen.. das alles....dus niet alles..gr ben

LuRo
15 juli 2011, 18:06
Ik bedoel dat de mogelijkheid om alle foto's in één keer weg te halen er is maar dat kan de gebruiker zelf niet doen, de moderator ook niet maar de admin wel. Dus wie zijn/haar foto's in één klap van de site wil hebben en met een schone lei verder wil, kan een verzoek indienen bij de admin via het contactformulier.
Daarnaast kun je klikken op 'mijn foto's' linksbovenin de gallery, dan krijg je alle foto's te zien en hoef je geen categorie te kiezen als je een bepaalde foto wilt zien of verwijderen.

denberre
15 juli 2011, 18:12
mischien heb ik het mis ...maar op mijn foto's kan ik toch niet verwijderen dacht ik..gr ben

Lucretia Borgia
15 juli 2011, 18:17
http://www.lurofoto.eu/helpdesk/knowledgebase.php?article=43

denberre
15 juli 2011, 18:22
thanks allemaal...wist dit dus niet...gr ben